Kulturní akce Hradec Králové

Vánoční trhy

  • Velké náměstí - Hradec Králové


ORGANIZAČNÍ  POKYNY

  • Vánoční trhy se  konají  8.- 22. prosince 2023 na  Velkém náměstí v Hradci Králové.
 
  • Při příjezdu na Velké  náměstí se nejdříve jménem ohlásíte u ostrahy, která bude hlídat vjezd na tržiště . Při vjezdu na tržiště se bude každý prodejce hlásit u organizátora trhů – chalupa správce tržiště, aby si převzal prodejní místo, povolenku vjezdu pro auto na zásobování stánku ( je třeba znát SPZ jednoho auta na stánek,který bude označen jako zásobování)  a kartičku na toalety.
 
  • Příprava a stavba  stánků  bude možná dne  7.12.2023 od 8:00 do 18:00 hodin a 8.12.2023 od 6:00 do 9:00 hodin, nejpozději  tak, aby od 9:30 nebyla v prostorech vánočních trhů již žádná auta prodejců. V případě jiného časového příjezdu, kontaktujte, prosím, správce tržiště
 
  • Vjezd do prostoru tržiště bude  povolen pouze na základě karty s povolením vjzedu.
 
  • Příjezd do prostoru vánočních trhů zvolte podle toho tak, kolik  času potřebujete na přípravu stánku a nachystání zboží k prodeji.
 
  • Prodejní doba začíná pondělky od 12:00 hodin, úterky,středy a čtrvrtky od 11:00 hod. a pátky, soboty a neděle od 10:00 hhod.
             Konec je stanoven pondělky - čtvrtky do 18:00 hodin, pátky – soboty do 20:00 hodin , neděle do 18:00 hod. a poslední den prodeje 22.12.2023  do         
            16:00 hodin.
 
  • Není povoleno mít u prodejních stánků jakékoli  reklamní poutače, které by vyčnívaly do prostoru mimo určeném prodejci dle smlouvy
 
  • Připojení elektriky je umožněno pouze vlastním nepoškozeným připojovacím prodlužovacím kabelem pro venkovní použití ( černé kabely)  - prosím vemte si  kabel dlouhý cca 25 m . Kontrola připojovacích kabelů a odběrů elektrické energie bude prováděná na místě. K prodeji je možné používat pouze elektrické nebo plynové spotřebiče opatřené revizní zprávou na starší než 1 rok a schválené státní zkušebnou pro provoz v ČR nebo v EU. 
 
  • Prodejce je povinnen mít přenosný hasící přístroj 


  • Vymezení oprávnění a povinností osob při zajištění požární bezpečnosti pro zahájení, v průběhu, přerušení a skončení činností pro všechny stánkové prodejce a prodejce občerstvení:
    o   Jednotliví prodejci, kteří budou mimo sebe zaměstnávat jiné osoby, tyto pracovníky řádně a prokazatelně poučí o zacházení se zařízením, které budou obsluhovat.
    o   Pokud budou použity elektrické i plynové spotřebiče, nesmí tyto spotřebiče ohrozit bezpečnost návštěvníků a účastníků akce – všechna technická zařízení musí mít platnou revizi.
    o   Provozní sklad tlakových nádob se nikde nezřizuje.
    o   Všichni prodejci budou dodržovat předpisy požární ochrany a zdrží se jakéhokoli jednání, které by mohlo ohrozit bezpečnost v požární ochraně a vést k vzniku požáru, nebudou svým jednáním a chováním ohrožovat bezpečnost účastníků akce.
    o   V případě přerušení provozované činnosti si provozovatel této činnosti zajistí dohled po dobu své nepřítomnosti.
    o   Po ukončení činnosti zajistí provozovatel vyklizení používaného prostoru a provede všechna dostupná opatření, která zamezí možnost vzniku zahoření.
    o   Každý prodejce je povinen vybavit prodejní stánek minimálně jedním hasicím přístrojem pěnovým nebo vodním, s hasicí schopností nejméně 13A, nebo přenosným hasicím přístrojem práškovým, s hasicí schopností nejméně 21A.  PHP musí mít platné kontroly a revize.
    PŘIPOMÍNÁME!
    Prosím, respektujte vyhlášku č. 23/2008 Sb., o technických podmínkách požární ochrany staveb, ve znění vyhlášky č. 268/2011 Sb., konkrétně je to Příloha č. 4 této vyhlášky, ve které se mimo jiné uvádí: „Prodejní stánek, který je stavbou podle zvláštního právního předpisu, musí být vybaven alespoň jedním přenosným hasicím přístrojem vodním nebo pěnovým s hasicí schopností nejméně 13A nebo přenosným hasicím přístrojem práškovým s hasicí schopností nejméně 21A“.
    Za zajištění požární bezpečnosti ve vašich prodejních prostorách plně zodpovídáte.
     
    Článek od HZS Královéhradeckého kraje – Prodejní stánky a hasicí přístroje:
    https://www.hzscr.cz/clanek/prodejni-stanky-a-hasici-pristroje.aspx
 
  • Prodejní sortiment a dodržení uvedených metrů k prodeji je třeba dodržovat dle zaslaných přihlášek – kontrola bude prováděná na místě. V případě porušení prodejního sortimentu , který byl před uzavřením smlouvy odsouhlasen s organizátory bude prodejce muset nepovolený sortiment stáhnout z prodeje nebo opustit trhy bez návratu poplatku za trhy.
  • Stánky budou v nočních hodinách střeženy ostrahou. Pořadatel nepřebírá zodpovědnost za zboží a ostatní předměty ponechané ve stáncích.
  • Prodejce si zajistí vlastní osvětlení
  • Není možné najíždět auty, nebo opouštět prodejní prostory do doby, než bude ukončena prodejní doba  tržnice.
  • Toalety  jsou prodejcům k dispozici v mobilních stáncích TOI TOI  umístěných v zadní části náměstí spolu s možností použití toilet v ulici Rokytanského ( za Bílou věží). Kartičky pro vstup budou předány při převzetí prodejních mist, toalety jsou pro prodejce bez  poplatku, ale je třeba se prokázat kartičkou – jeden stánek= jedna kartička na toaletu.
  • Technické, nebo organizační dotazy lze řešit se správcem tržiště, který bude v chalupě označené SPRÁVCE TRŽIŠTĚ  a  bude přítomen po celou dobu otevírací doby tržiště. Telefonický kontakt na správce tržiště bude vyvěšen na chalupě spolu s tržním řádem, provozní dobou tržiště a Q-r kódem, přes který se bude možno  dostat na internetové stránky.
  • Celé tržiště bude zdarma pokryto internetovým signálem přes wifi – heslo na wifi bude sděleno při přebírání prodejního místa
  • Prodejce je povinen seznámit se s provozním  řádem, který je  platný  v období   8.12. – 22.12.2023 .
  • Tržní řád a provozní doba tržiště bude vyvěšená na stánku  SPRÁVCE TRŽIŠTĚ
  • Prodejní místo musí být na viditelném místě označeno jménem a příjmením, popřípadě obchodní firmou a identifikačním číslem provozovatele.
  • Prodávaný sortiment musí být viditelně označen cenovkou.
  • Úklid prostoru kolem stánku se bude provádět průběžně  – na odpad budou sloužit velké kontejnry, které budou až v zádní části tržiště – každý prodejce si zodpovídá za úklid kolem stánku.  Odpad se bude třídit a vyhazovat do kontejnerů k tomu určených v zádní části tžiště.
  • Při ukončení trhů prodejce zajistí úklid celého pronajmutého místa a místo předá správci tržiště
  • Parkování aut není možné  v místě konání trhů. Parkování aut není organizátory trhů zajištěno, můžete použít tyto parkovací místa :
 
 
Parkovací dům RegioCentrum  - zpoplatněné, kryté parkoviště  
hned vedle Velkého náměstí (cca 1 minuta pěšky od Velkého náměstí).  
Parkovací dům Jana Gayera  - zpoplatněné, kryté parkoviště v areálu  
bývalých Gayerových kasáren (cca 5 minut pěšky Velkého náměstí).  
Venkovní parkoviště před koupalištěm  Flošna  - bezplatné, rozsáhlé parkoviště
(cca 15 minut pěšky od Velkého   n náměstí).      
       
 
 
 
 

PARTNEŘI HRADECKÉ KULTURNÍ A VZDĚLÁVACÍ SPOLEČNOSTI

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Facebook

© 2020 Hradecká kulturní a vzdělávací společnost s. r. o. - všechna práva vyhrazena
Programový kód a datová struktura: OMEGA WEB Czech
Design a koncept: FiftyFifty kreativní agentura s.r.o.