ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PRODEJCE
-
Vánoční trhy se konají 1.- 23. prosince 2024 na Velkém náměstí v Hradci Králové.
-
Při příjezdu na Velké náměstí se nejdříve jménem ohlásíte u ostrahy, která bude hlídat vjezd na tržiště .
-
Při vjezdu na tržiště se bude každý prodejce hlásit u organizátora trhů – stánek označen SPRÁVCE TRŽIŠTĚ, aby si převzal prodejní místo, povolenku vjezdu pro auto na zásobování stánku ( je třeba znát SPZ jednoho auta na stánek, které bude označen jako zásobování) .
-
Příprava stánků bude možná po dohodě s organizátorem v terminu 29.- 30.11.2024 dle smlouvy o zajištění prodejního místa. V případě jiného časového příjezdu, kontaktujte, prosím, organizátora.
-
Vjezd do prostoru tržiště bude povolen pouze na základě karty s povolením vjezdu.
-
Příjezd do prostoru vánočních trhů pro přípravu stánku zvolte podle toho tak, kolik času potřebujete na přípravu stánku a nachystání zboží. Odjezd z prostoru tržiště bude nejpozději v 22:00 hod..
-
Zásobovací doba prodejních míst je stanovena :
Neděle 1.12. od 10:00 do 15:00 hod., pondělky až pátky od 7:00 do 11:00 hod., soboty a neděle od 7:00 do 9:00 hod.
-
Prodejní doba začíná 1.12. v neděli od 16:00 do 20:00 hod., pondělky- pátky od 13:00 do 20:00 hod. , soboty a neděle 10:00 – 20:00 a poslední den prodeje pondělí 23.12.2024 od 10:00 do 17:00 hodin.
-
Není povoleno mít u prodejních stánků jakékoli reklamní ani prodejní poutače.
-
Parkování aut není možné v místě konání trhů. Parkování aut není organizátory trhů zajištěno, je možno použít tyto parkovací místa :
Parkovací dům RegioCentrum |
|
|
zpoplatněné, kryté parkoviště hned vedle Velkého náměstí (cca 1 minuta pěšky od Velkého náměstí). |
|
Parkovací dům Jana Gayerazpoplatněné,kryté parkoviště v areálu |
|
|
bývalých Gayerových kasáren (cca 5 minut pěšky Velkého náměstí).
Poplatek vychází cca 40,00 Kč/den.
|
|
Venkovní parkoviště před koupalištěmFlošna |
- bezplatné, rozsáhlé parkoviště |
(cca 15 minut pěšky od Velkého n náměstí). |
|
|
|
|
|
|
|
-
Připojení elektriky je umožněno pouze vlastním nepoškozeným připojovacím prodlužovacím kabelem - v případě pro odběr vice kW než je umožněno ve stánku,
je třeba mít připraveny dlouhé kabely cca 25 m .
Kontrola připojovacích kabelů a odběrů elektrické energie bude prováděná na místě.
K prodeji je možné používat pouze elektrické nebo plynové spotřebiče opatřené revizní zprávou ne starší než 1 rok a schválené státní zkušebnou pro provoz v ČR nebo v EU.
-
Prodejní sortiment je třeba dodržovat dle zaslané smlouvy ( prodejní sortiment byl vzájemně odsouhlasen jak prodejcem, tak I organizátorem před sepsáním smlouvy). Kontrola prodejního sortimentu bude prováděná na místě. V případě porušení, bude prodejce muset nepovolený sortiment stáhnout z prodeje nebo opustit trhy bez návratu poplatku za trhy.
-
Není možné najíždět auty, nebo opouštět prodejní prostory do doby, než bude ukončena otvírací doba tržnice.
-
Toalety a voda pro provoz je prodejcům k dispozici v mobilní TOI ce umístěné na tržišti.
-
Technické, nebo organizační dotazy lze řešit se správcem tržiště, který bude v chalupě označené SPRÁVCE TRŽIŠTĚ a bude přítomen po celou dobu otevírací doby tržiště. Telefonický kontakt na správce tržiště bude vyvěšen na chalupě spolu tržním řádem, provozní dobou tržiště a Q-r kódem, přes který se bude možno dostat na internetové stránky.
-
Celé tržiště bude zdarma pokryto internetovým signálem přes wifi.
-
Prodejce je povinen seznámit se s provozním řádem, který je platný v období 1.12. do 23.12.2024 .
-
Otevírací doba prodejních stánků a provozní doba tržiště bude vyvěšená na stánku SPRÁVCE TRŽIŠTĚ.
-
Prodejní místo musí být na viditelném místě označeno jménem a příjmením, popřípadě obchodní firmou a identifikačním číslem provozovatele.
-
Prodávaný sortiment musí být viditelně označen cenovkou.
-
Úklid prostoru kolem stánku se bude provádět průběžně – na odpad budou sloužit velké kontejnery, které budou umístěny v zádní části tržiště – každý prodejce si zodpovídá za úklid kolem stánku. Odpad se bude třídit a vyhazovat do kontejnerů k tomu určených.
-
Při ukončení trhů prodejce zajistí úklid celého pronajatého místa a místo předá správci tržiště , který proti předávacímu protokolu stánek převezme .
Vymezení oprávnění a povinností osob při zajištění požární bezpečnosti pro zahájení, v průběhu, přerušení a skončení činností pro všechny stánkové prodejce a prodejce občerstvení:
-
Jednotliví prodejci, kteří budou mimo sebe zaměstnávat jiné osoby, tyto pracovníky řádně a prokazatelně poučí o zacházení se zařízením, které budou obsluhovat.
-
Pokud budou použity elektrické i plynové spotřebiče, nesmí tyto spotřebiče ohrozit bezpečnost návštěvníků a účastníků akce – všechna technická zařízení musí mít platnou revizi.
-
Provozní sklad tlakových nádob se nikde nezřizuje.
-
Všichni prodejci budou dodržovat předpisy požární ochrany a zdrží se jakéhokoli jednání, které by mohlo ohrozit bezpečnost v požární ochraně a vést k vzniku požáru, nebudou svým jednáním a chováním ohrožovat bezpečnost účastníků akce.
-
V případě přerušení provozované činnosti si provozovatel této činnosti zajistí dohled po dobu své nepřítomnosti.
-
Po ukončení činnosti zajistí provozovatel vyklizení používaného prostoru a provede všechna dostupná opatření, která zamezí možnost vzniku zahoření.
-
Prodejní stánek, který je stavbou podle zvláštního právního předpisu, musí být vybaven alespoň jedním přenosným hasicím přístrojem vodním nebo pěnovým s hasicí schopností nejméně 13A nebo přenosným hasicím přístrojem práškovým s hasicí schopností nejméně 21A. Ostatníprodejní stánky/nůžkové stany/přístřešky aj., které nejsou stavbou podle zvláštního právního předpisu, ale bude u nich otevřený oheň, tlakové nádoby nebo zde budou použity elektrické nebo plynové spotřebiče musí být vybaveny alespoň jedním přenosným hasicím přístrojem vodním nebo pěnovým s hasicí schopností nejméně 13A nebo přenosným hasicím přístrojem práškovým s hasicí schopností nejméně 21A. PHP musí mít platné kontroly a revize.
PŘIPOMÍNÁME!
Prosím, respektujte vyhlášku č. 23/2008 Sb., o technických podmínkách požární ochrany staveb, ve znění vyhlášky č. 268/2011 Sb., konkrétně je to Příloha č. 4 této vyhlášky, ve které se mimo jiné uvádí: „Prodejní stánek, který je stavbou podle zvláštního právního předpisu, musí být vybaven alespoň jedním přenosným hasicím přístrojem vodním nebo pěnovým s hasicí schopností nejméně 13A nebo přenosným hasicím přístrojem práškovým s hasicí schopností nejméně 21A“.
Za zajištění požární bezpečnosti ve vašich prodejních prostorách plně zodpovídáte.